poniedziałek, 4 czerwca 2012

Domowy i zdrowy TWISTER

To nie tajemnica. Lubię jeść fast foody, choć wiem, że są raczej nie zdrowe. Dlatego też, przygotowałam domowy fast-slow food, który ma wiele zalet :) zdrowy i smaczniejszy. Wykorzystałam oczywiście  swoją tortillę, którą przygotowałam w piątek. A oto rezultaty.





Składniki:

  • 8 tortilli, przepis tutaj,
  • 2 piersi z kurczaka,
  • przyprawy: sól i słodka papryka
  • oliwa z oliwek do obsmażenia piersi
  • pół opakowania mix sałat
  • 1 pomidor,
  • pół puszki kukurydzy,
  • 100 g żółtego sera,
  • sos do smarowania tortilli (można zrobić wg własnych upodobań. Ja zrobiłam szybki z połączenia ketchupu, majonezu i jogurtu naturalnego, doprawiłam czosnkiem solą i pieprzem
  • ewentualnie wykałaczki
Wykonanie:

Najpierw myję piersi i kroję je w podłużne paski. Przyprawiam papryką i solą i odstawiam na 10 min, aby przeszły przyprawami. Następnie rozgrzewam na patelni oliwę z oliwek i obsmażam je na złoty kolor.

Rozkładam tortille, smaruję środek sosem, rozkładam ciepłego jeszcze kurczaka, posypuję sałatą, kukurydzą, pokrojonym w kostkę pomidorem i startym serem.

Składam rożki w ten sposób:

i zabezpieczam wykałaczkami, żeby się nie rozwinęły.
Władam do piekarnika rozgrzanego do 200 stopni Celsjusza na 7 min, by rozpuścił się ser i delikatnie rozgrzała tortilla.

Gotowe, smacznego :)



5 komentarzy:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...