piątek, 4 maja 2012

Wiosenna sałatka jajeczna na kanapkę


Ja najbardziej lubię wiosnę, za pierwsze świeże warzywa z mojego przydomowego ogródka. O tej porze mam już pyszny, soczysty, zielony szczypiorek. Więc zerwałam go trochę i przygotowałam na piątkową kolację sałatkę.

Jeżeli macie trochę miejsca w Waszych ogródkach, to zachęcam do wykorzystania tej przestrzeni i zagospodarowanie jej. A praca przy warzywach na świeżym powietrzu też potrafi być przyjemna. Najwięcej satysfakcji czuję jednak gdy te cuda, wyhodowane przeze mnie własnoręcznie, tworzą apetyczną kombinację na talerzu.

Poniżej zamieszczam przepis na sałatkę



Składniki:

  • 7 jajek,
  • 100 g żółtego sera,
  • 3 łyżki majonezu,
  • szczypiorek,
  • do smaku: sól, pieprz, słodka papryka

Wykonanie:

Jajka gotujemy na twardo. Gdy wystygną obieramy je, kroimy w kostkę. Ser trzemy na tarce, szczypiorek drobno kroimy. Łączymy wszystkie składniki, przyprawiamy i możemy delektować się pyszną sałatką

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...